اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آسمان لرستان نم پس نمی‌دهد/ 10 روز آینده خبری از باران نیست

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی طی 10 روز آینده سامانه بارشی قدرتمندی وارد آسمان لرستان نمی‌شود.

آسمان لرستان نم پس نمی‌دهد/ 10 روز آینده خبری از باران نیست

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در هفته جاری شاهد فعالیت سامانه خاصی در آسمان استان نخواهیم بود و در اکثر اوقات شاهد آسمانی صاف همراه با وزش باد هستیم.

وی با بیان اینکه در بعد از ظهر روز سه شنبه و چهار شنبه شاهد رگبارهایی در بعضی از نقاط استان هستیم، افزود: میزان این رگبارها قابل توجه نیست و تنها در مناطق محدودی از استان رخ می‌دهند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها طی ۱۰ روز آینده سامانه بارشی وارد استان نمی‌شود و طی این مدت نیز شرایط دمایی وضعیت باثباتی دارد .

اکبری با اشاره گرمترین  و سردترین شهرای استان به ترتیب پلدختر و الشتر با ۳۷ و ۷ درجه سانتیگراد هستند، تصریح کرد: دمای مرکز استان طی این مدت بین ۱۳ تا ۳۲ درجه سلسیوس متغیر است.

به گزارش فارس از ابتدای سال زراعی امسال تا به امروز متوسط بارش در لرستان ۳۴۲ میلی‌متر بوده که این آمار نسبت به بلند مدت ۳۳ درصد کاهش داشته است همچنین  میزان بارش در لرستان نسبت به سال قبل نیز ۴۰ درصد کاهش داشته است

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول