اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لرستان در بین هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکرونا/ روند بستری‌ها صعودی است

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ستاد ملی کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر و هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکشور قرار گرفته که ناشی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و نادیده گرفتن قوانین ستاد کرونا است.

لرستان در بین هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکرونا/ روند بستری‌ها صعودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم کوشکی ظهر امروز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد روند صعودی آمار مبتلایان، جان باختگان و بستری‌های قطعی و مشکوک کرونا در سراسر شهرهای استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ستاد ملی کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر و هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکشور قرار گرفته که ناشی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نادیده گرفتن قوانین ستاد کرونا است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ۱۰۰ هزارتایی شدن آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خبر داد و تعداد جان‌باختگان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲ نفر عنوان کرد.

کوشکی همچنین تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در مراکز درمانی استان را ۱۲۱۰ نفر بیان کرد.

به گفته معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکنون ۳۱۳ هزار و ۷۷۳ نمونه جهت تشخیص کووید ۱۹ به آزمایشگاه های استان ارسال شده که از ۳۱۰ هزار و ۷۹۶ مورد پاسخ داده شده ۲۱۰ هزار و ۳۳۶ نمونه منفی و ۱۰۰ هزار و ۴۵۳ نمونه نیز مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول