اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تصویب نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ‌حسنی در تنکابن

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنکابن گفت: نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ‌حسنی مصوب شده اما میدان جدیدی در این شهر باید ایجاد شود تا اقداماتی بعدی در دستور کار قرار گیرد.

تصویب نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ‌حسنی در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته گذشته مصاحبه‌ای از خواهر شهید فیروز شیخ حسنی تحت عنوان روایتی از نخستین شهید خلبان نیروی هوایی ارتش وعده «میدانی» که محقق نشد منتشر کردیم.( بیشتر اینجا بخوانید)

 یعقوب حسن‌نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این مسئله اظهار کرد: مادر شهید شیخ‌حسنی برای نامگذاری میدانی به  نام این شهید به مرکز ما مراجعه کرده و در شورا هم نامگذاری میدانی در این شهر به نام شهید مصوب شده است.

وی با بیان اینکه همه میدان‌ها و خیابان‌ها در تنکابن از قبل نامگذاری شده است و نمی‌توانیم نسبت به تغییر نام اقدام کنیم، گفت: هنوز میدان جدید و خیابانی در این شهر ایجاد نشده به محض ایجاد خیابان و میدان جدید نسبت به نامگذاری این شهید اقدام می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران تنکابن در عین حال اضافه کرد: در حال حاضر در کوچه محل زندگی مادرش تابلویی به نام این شهید نامگذاری شده است.

حسن‌نژاد یادآور شد: در کمربندی تنکابن بنا بود که میدانی ایجاد شود اما به دلایل فنی ایجاد میدان منتفی شده و به خانواده شهید قول دادیم که نسبت به نامگذاری میدانی به نام شهید فیروز شیخ‌حسنی به محض احداث بنا اقدام می‌کنیم.

  به گزارش فارس، شهید فیروز شیخ حسنی متولد سال ۱۳۳۱ و فرزند مازندران که در سال ۱۳۵۹ به شهادت رسید، وی خلبان هواپیمای شکاری بمب افکن f۵، افسر خلبان شکاری گروه سوم گردان ۴۳ شکاری و رئیس دایره امنیت پرواز و بازرسی پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول بود.

خواهر این شهید خلبان تاکید می‌کند؛ هشت سال پیش رئیس بنیاد شهید تنکابن، فرماندار و دیگر مسؤولان به خانه مادرم در تنکابن آمدند قول دادند میدان ورودی شهر تنکابن با نام این شهید مزین شود اما هنوز این وعده عملی نشده که هیچ می‌گویند؛ کدام وعده آن میدان که دیگر وجود ندارد، فرمانداری و شهرداری تنکابن باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول