اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نیمه دوم اردیبهشت ماه

مدیر روابط عمومی و دبیر برنامه‌های هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با «گام پنجم مبارزه با کرونا طرح سردار شهید سلیمانی»، واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه اجرا می‌شود.

واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نیمه دوم اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حمیدرضا رحیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی این طرح در نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت و در حرکتی نمادین ۵۰ نفر از خیران سلامت سالمند تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سالمندان از گروه‌های هدف واکسیناسیون پس از گروه‌های بهداشت و درمان محسوب می‌شوند و بدین منظور دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به دریافت واکسن از وزارت بهداشت نموده است، اظهار امیدواری کرد: با توزیع واکسن کرونا در طول برنامه «گام پنجم مبارزه با کرونا طرح سردار شهید سلیمانی» شاهد واکسیناسیون تمامی سالمندان باشیم.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از هفته دوم اردیبهشت ماه امسال به تدریج و طی برنامه‌ای که از سوی دانشگاه اعلام می‌شود، با فراخوان سالمندان بالای ۷۰ سال فاز دوم‌ واکسیناسیون کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه عملیاتی شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در پیک چهارم کرونا، حتی با انجام واکسیناسیون نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان امری ضروری و مهم به‌شمار می‌رود.

گفتنی است؛ در دهه‌های گذشته خیران سلامت، با کمک‌های سخاوتمندانه و بی‌دریغ خود بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع و گام مهمی را در گسترش خدمات بهداشتی و درمانی برداشته‌اند و انجام واکسیناسیون اقدامی کوچک در راستای تقدیر از این خدمات ارزشمند است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول