اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: می‌دانستیم مس دنبال پیروزی است و به آن‌ها ضربه زدیم/دوست دارم دوباره به مسجد سلیمان کمک کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می‌دانستیم که مس دنبال پیروزی است، و ما از جلو آمدن حریف استفاده کردیم و پیروز شدیم.

فکری: می‌دانستیم مس دنبال پیروزی است و به آن‌ها ضربه زدیم/دوست دارم دوباره به مسجد سلیمان کمک کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری پس از برتری یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌ها درگذشت نادر دست نشان را به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم بزرگان فوتبال را با عمر بیشتری داشتنه باشیم. بازی خیلی سنگین و سختی بود. تیم مس واقعا هم بازیکنان خوبی دارد هم مربی خوبی. در جدول هم شرایط خوبی دارد و می‌دانستیم کارمان سخت است، اما خوشبختانه بچه‌ها تمام برنامه ها را پیاده کردند و جنگیدند. غیرت آنها مثال زدنی است و در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم که بازیکنان بی نام و نشانی هستند، اما مربی تیم ملی می‌تواند نیم نگاهی به نام آنها داشته باشد و می‌توانند به تیم ملی در آینده کمک کنند.

وی ادامه داد: در هر دو نیمه بازی خوبی داشتیم و اجازه خودنمایی به مس ندادیم و دنبال این بودیم که از ضد حملات استفاده کنیم. در نیمه دوم می‌دانستیم حریف جلوتر می‌آید و دنبال برد است و از همین حربه خوب استفاده کردیم و توانستیم به آنها ضربه بزنیم. اگر بچه‌ها دقت می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. این برد در بحث روحیه خیلی به ما کمک کرد تا بچه‌ها بتوانند با آرامش بیشتری به بازی‌های آینده فکر کنند.

سرمربی نفت مسجد سیلمان گفت: در مرحله بعد دنبال این هستیم که به جایگاه بهتر برسیم و امتیازهای خوبی را جمع کنیم.

فکری گفت: با توجه به شناختی که از تیم داشتم دوباره آن را انتخاب کردم و از آنجا که با هدایت خودم به لیگ برتر آمده بود، دوست داشتم باز هم کمک کنم. بازیکنان خوب و با پتانسیلی داریم و مسئولین شهری و استانی هم کمک خوبی می‌کنند و پای کار هستند.

وی در مورد نبود تماشاگران عنوان کرد: آخرین روزی که اینجا بودم ورزشگاه پر بود و از حضور تماشاگران خاطره خوبی دارم. درست است الان آنها را نداریم، اما با تمام وجود حس شان می‌کنم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان برای تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول