اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است / اگر سپاه نبود، کشور هم نبود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه‌های مهم این کشور است.

سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است /  اگر سپاه نبود، کشور هم نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیدار با فرمانده سپاه عاشورا استان اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته‌اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: سپاه در همه ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده ،کارنامه درخشانی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

وی، سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ‌ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است  و امام راحل جمله معروفی داشت که " کاش من هم یک پاسدار بودم" همچنین ایشان می‌فرمودند؛ تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است.

آل‌هاشم گفت : مهم‌ترین اقدام‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون شامل تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت‌زدایی، مقابله با تحرکات خراب‌کارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه‌های تجزیه‌طلب است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، متذکر شد: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده نیرویی کارآمد، خستگی‌ناپذیر و جهادی در عرصه‌های مهم این کشور است.

امام جمعه تبریز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

آل‌هاشم با بیان اینکه بسیاری از بحران‌های داخلی کشور در طول سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران رشید اسلام دفع شد، یادآور شد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول