اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کارنامه سپاه در طول تاریخ انقلاب پرافتخار است/حرکت سپاه در مسیر توسعه کردستان ستودنی است

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‌های مختلف، امیدهای فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوست‌داران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

کارنامه سپاه در طول تاریخ انقلاب پرافتخار است/حرکت سپاه در مسیر توسعه کردستان ستودنی است

محسن فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی نماد اراده انقلابی کشور، با دشمن‌شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حافظ مال و جان و ناموس ملت شریف ایران اسلامی و مظهر خدمت‌رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها هستند.

وی اذعان داشت: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‌های مختلف، امیدهای فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوست‌داران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال‌ها با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته و بایسته خود را ایفا کرد.

وی افزود: هدف غایی سپاه پاسداران توسعه و اعتلای ایران عزیز اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است و چه بسا که تاکنون با اجرای طرح‌های بزرگ در سراسر کشور و دستاوردهای بیشمار و ارزشمند، این مهم را تحقق و جامه عمل پوشاندند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات بزرگ سپاه در استان کردستان، گفت: در کردستان همواره مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با دولت و مردم حرکت کرده‌اند و این هم‌افزایی و انسجام بی‌نظیر آنان در مسیر توسعه استان ستودنی است.

فتحی در پایان دوم اردیبهشت را سالروز تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره)در  تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پاسداران ایثارگر و حماسه‌ساز در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول