اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پروژه همت‌آباد اصفهان یک الگوی ملی در بازآفرینی شهری است

وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۵ هکتار از بافت فرسوده اصفهان مربوط به محله همت آباد است و این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های بازآفرینی در شهر اصفهان محسوب می‌شود که با حمایت و اعتماد مردم به خوبی در حال پیشرفت است.

پروژه همت‌آباد اصفهان یک الگوی ملی در بازآفرینی شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در بازدید از پروژه بازآفرینی محله همت‌آباد، از این طرح و برنامه بعنوان یک الگوی ملی در حوزه بازآفرینی استقبال کرد و راهکارهای عملی برای تکمیل آن را ارائه داد.  

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همت‌آباد، همان بافت فرسوده‌ای است که با پیشینه اسکان غیررسمی در اصفهان شکل گرفته است اظهار کرد: این پروژه ضمن ایجاد فضای مناسب برای اسکان شهروندان، دسترسی‌های بهتری به بزرگراه‌های اطراف و همچنین عبور و مرور ایجاد می‌کند.

وی در حاشیه این بازدید تشریح کرد: پروژه همت‌آباد اصفهان، مدل و برنامه‌ای از بازآفرینی در وسعت بزرگ است که نخستین بلوک بازسازی منازل آن با ظرفیت ۲۴ واحد تکمیل شده است.

اسلامی افزود: حدود ۷۵ هکتار از بافت فرسوده اصفهان مربوط به محله همت آباد است و این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های بازآفرینی در شهر اصفهان محسوب می‌شود که با حمایت و اعتماد مردم به خوبی در حال پیشرفت است.

وزیر راه و شهرسازی درادامه این سفر با حضور در گلزار شهدای اصفهان ضمن شرکت در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سرافراز، جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول