اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

103 راس دام روستاییان زرآبادی تلف شد

بخشدار زرآباد گفت: یکی از باغداران بخش زرآباد به بهانه اینکه گوسفندان روستاییان وارد حریم باغ و مزرعه او شدند آنها را از چراگاهها جمع آوری کرده و داخل یک اتاق کوچک بدون تهویه مناسب و آب و علف حبس می کند و همه گوسفندان تلف می شوند.

103 راس دام روستاییان زرآبادی تلف شد

هاشم شاهوزهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار کرد: یکی از باغداران  بخش زرآباد که در اطراف روستای بقالو  مزرعه کشاورزی و باغ دارد به بهانه اینکه گوسفندان  روستاییان وارد حریم باغ و مزرعه او شدند آنها را از چراگاهها جمع آوری کرده و به روستای اسلام آباد جنب منزل مالک باغ انتقال داده و در یک اتاق کوچک که فاقد تهویه مناسب و پنجره بوده، بدون آب و علف محبوس می کند که همه آنها تلف شده اند.

بخشدار زرآباد افزود: این اقدام غیرانسانی و شنیع صاحب مزرعه باعث اعتراض شدید صاحبان احشام و همه اهالی بخش زرآباد شده و آنان خواستار اشد مجازات برای فرد خاطی و پرداخت خسارات دامداران روستایی که کل منبع درآمد آنها همین  چند رأس دام بوده، شده اند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول