اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باشگاه‌های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: همه امور آموزشی حوزه بدنسازی صرفا باید از طریق هیأت مربوطه انجام شود تا وجاهت قانونی داشته باشد.

باشگاه‌های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه تخصصی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور فیروزی، معاون ورزشی و جاویدان، معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل و اعضای هیات رئیسه این هیأت ورزشی روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 1400 در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.

بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: جایگاه بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان‌شرقی در سطح کشور خیلی عالی است که این امر شایسته قدردانی است.

او افزود: آموزش در این رشته باید به‌طور ویژه‌ای نگاه شود و همه این آموزش‌ها از طریق هیأت استان راه‌اندازی و برگزار شود و از ورود افراد متفرقه به این حوزه به‌طور جد پیشگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی درباره مدارک مربیگری و داوری، خاطرنشان کرد: اعطای مدرک مربیگری و داوری و پروسه صدور آن معمولا زمان‌بر است ولی می‌توان در تعامل با فدراسیون این زمان را کمتر کرد.

بهتاج همچنین در خصوص باشگاه‌داری و مدیریت باشگاه‌ها گفت: اینکه در یک باشگاه بدنسازی چندین رشته ورزشی مجوز می‌گیرند و به فعالیت می‌پردازند کاری است که توجیه فنی ندارد و باید با این موضوع مقابله شود تا باشگاه‌ها به صورت تخصصی به هر یک از رشته‌ها ورزشی بپردازند.

وی ادامه داد: ارتباط مؤثر با شهرستان‌های استان از طریق تشکیل کمیته امور شهرستان‌های هیات استان عملیاتی می‌شود و انتخاب فردی مصلح و کاربلد به این کمیته می‌تواند یک پل ارتباطی بین ورزشکاران شهرستان‌های سراسر استان با هیات استان باشد.

علی نیک‌رزم، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گزارشی از برنامه‌های سال 1400 ارائه داد و هر یک از اعضای هیات رئیسه به بحث و بررسی در رابطه با نیازهای جامعه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در هر دو بخش آقایان و بانوان پرداختند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول