اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمارهای کرونایی کرمانشاه همچنان در مدار صعود/ یک‌سوم تست‌های روزانه مثبت است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه اضافه کرد: تعداد نمونه‌های آزمایش شده طی شبانه روز گذشته یک‌هزار و ۱۳۵ مورد بوده که ۴۴۳ مورد یعنی تقریبا یک‌سوم آن مثبت کرونایی اعلام شده است.

آمارهای کرونایی کرمانشاه همچنان در مدار صعود/ یک‌سوم تست‌های روزانه مثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین آمار کرونایی استان، اظهار داشت: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد بوده که با احتساب آن مجموع جان باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

وی تعداد کل بسترهای کرونایی را ۳۲ هزار و ۲۶۲ نفر عنوان کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه اضافه کرد: تعداد نمونه‌های آزمایش شده طی شبانه روز گذشته یک‌هزار و ۱۳۵ مورد بوده که ۴۴۳ مورد یعنی تقریبا یک‌سوم آن مثبت شده است.

وی با اشاره به روند صعودی آمارهای کرونایی در استان، گفت: هم‌اکنون ۸۶۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی تعداد تخت‌های کرونایی آماده استان را بیش از یک‌هزار تخت اعلام و بیان کرد: با توجه به تعداد بستری‌ها فعلا تخت‌های کرونایی استان پر نشده است و مرتب در حال افزایش تعداد تخت‌ها هستیم تا به عدد یک‌هزار و ۸۰۰ تخت برسیم تا از این نظر کمبودی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، فعلا مشکلی در زمینه کمبود اکسیژن و همچنین دارو نداریم.

محمدی در پایان، خاطرنشان کرد: احتمالا این روند افزایشی تا یکی دو هفته آینده ادامه خواهد داشت، در همین راستا روزانه ستاد کرونای استانی برگزار و بحث‌های جدی در ستاد مطرح می‌شود، ولی همه چیز در نهایت به رعایت مردم بستگی دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول