اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اعزام برون مرزی بدون هماهنگی فدراسیون بدنسازی ممنوع

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با افراد اعزام کننده و اعزام شونده به مسابقات برون مرزی بدون هماهنگی فدراسیون برخورد می شود.

اعزام برون مرزی بدون هماهنگی فدراسیون بدنسازی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس، محرم عبدی پور در خصوص برخورد با ورزشکارانی که بدون مجوز این فدراسیون به مسابقات برون مرزی می‌روند، اظهار داشت: هیچ گونه اعزام برون مرزی بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان وجاهت قانونی ندارد. کمیته انضباطی نیز با افراد اعزام کننده واعزام شونده در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برخورد خواهد کرد.

وی افزود: بنا به رویه در پیش گرفته شده از سوی فدراسیون مبنی بر تعامل و همکاری با کلیه فدراسیون های بین المللی، در صورتی که هریک از نمایندگان آنها در کشور قصد اعزام به مسابقات را دارند، بایستی زیر نظر فدراسیون بدنسازی و در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر کشور این اتفاق صورت پذیرد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: از نظر فدراسیون تنها اعزام هایی قانونی خواهد بود که دارای مجوز شورای برون مرزی باشد. با اعزام هایی خارج از این چارچوب از سوی کمیته انضباطی برخورد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول