اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری جشن های گلریزان مجازی برای دومین سال متوالی در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی (لایو) برای دومین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

برگزاری جشن های گلریزان مجازی برای دومین سال متوالی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان، سید مسعود عظیمی  با اعلام این خبر گفت : با توجه به شرایط کنونی اجتماع  در خصوص وجود ویروس منحوس کرونا در کشور و عدم برگزاری این گونه جشن ها به صورت حضوری ، ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی خواهد نمود.

وی با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی برای اولین بار درکشور توسط ستاد دیه استان یزد افزود: سال گذشته نیز این ستاد جهت حفظ سلامت و جان همشهریان و نیکوکاران اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مجازی نموده و خوشبختانه این برنامه‌ها مورد استقبال عموم مردم دار العباده واقع گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در خصوص نحوه برگزاری جشن‌ها گلریزان به صورت مجازی گفت: این ویژه برنامه‌ها در فضایی مجهز و با رعایت کلیه نکات بهداشتی با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار و از طریق رسانه های پر بازدید استانی به صورت زنده (لایو) پخش خواهد گردید .

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: این ستاد در نظر دارد تا دو ویژه برنامه شاد تحت عنوان جشن گلریزان مجازی و یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شب های قدر را در مرکز استان برگزار نموده و  در حال برنامه ریزی جهت برگزاری این گونه جشن‌ها در شهرستان‌های مختلف استان نیز هستیم.

انتهای پیام /د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول