اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: انتخابات دارای 4 مولفه امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت است که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد.

نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سردار رسول برزویی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سقز که در سالن اجتماعات انتظامی شهرستان برگزار شد، با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، از آمادگی این نیرو در استان کردستان برای حضور مردم همراه با امنیت در پای صندوق‌های اخذ رای خبر داد.

وی با بیان اینکه، انتخابات 1400 بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب، اولین انتخابات است؛ عنوان کرد: انتخابات دارای 4 مولفه امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت است که نیروی انتظامی برای تامین امنیت این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه، بر اساس نظرسنجی‌ها، سطح رضایت آحاد جامعه از نیروی انتظامی افزایش یافته است، این اعتماد را بزرگترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی برشمرد.

سردار برزویی، بر لزوم تحقق شعار سال از طریق سه محور امنیت تولید، امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت تدابیر لازم در شهرستان سقز برای پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد.

ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه سقز هم در این نشست با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت برای هر جامعه‌ای است، از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در سطح جامعه تقدیر کرد.

فرماندار سقز هم با اشاره به اینکه، نام نیروی انتظامی یادآور تلاش جهادی قشری ارزشمند از نیروهای خدوم میهن اسلامی است، از زحمات این نیرو در ایجاد امنیت و برخورد با هنجارشکنان تقدیر کرد.

کامیل کریمیان گفت: نیروهای انتظامی همواره در تلاش بوده‌اند تا با اقتدار، قانونمداری، روزآمدی و تعالی فردی و سازمانی در راستای ارتقای افزایش اعتماد عمومی و امنیت پایدار کوشش نمایند از تلاش‌های این مجوعه تقدیر کرد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز از تلاش‌های مجموعه بزرگ نیروی انتظامی شهرستان سقز در ایجاد حفظ نظم و آرامش و امنیت پایدار به ویژه در ایام پایانی سال و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، کشف قاچاق و مواد مخدر، کاهش سرقت‌های خرد را تجلیل کرد.

در ادامه این نشست با حضور جانشین فرماندهی انتظامی کردستان، فرماندار سقز، امام جمعه و اعضای شورای تامین، سرتیپ دوم سید علی صفری به عنوان فرمانده جدید انتظامی سقز معرفی و از تلاش‌های سرهنگ برزو جلیلیان، عهده‌دار انتظامی شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول