اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

میزان حذفیات کنکور بر اساس بررسی کارشناسی است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره میزان حذفیات کنکور، گفت: بررسی کارشناسی کرده‌ایم و متناسب با میزان تعطیلی و شرایطی که اوضاع و احوال کرونایی ایجاد کرده بود، بخش‌هایی از کتاب‌های درسی را حذف کردیم.

میزان حذفیات کنکور بر اساس بررسی کارشناسی است

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: هفتم فروردین امسال، حذفیات کنکور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت تا داوطلبان بدانند که چه مطالبی در کنکور می‌آید و چه مطالبی نمی‌آید؛ هر چند که داوطلبان خیلی زودتر از این زمان در انتظار اعلام حذفیات کنکور بودند.

 برخی داوطلبان به میزان حذفیات اعلام شده گلایه دارند و عنوان می‌کنند که چون آموزش آنها به صورت مجازی بوده است، در حال حاضر میزان حذفیات کم است. 

حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: ممکن است یک عده نظرشان این باشد ولی بررسی کارشناسی کرده‌ایم و متناسب با میزان تعطیلی و شرایطی که اوضاع و احوال کرونایی ایجاد کرده بود، بخش‌هایی را حذف کردیم.

وی تصریح کرد: کار کارشناسی انجام شده است اما ممکن است یک عده تلقی دیگری را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول