اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازرسی فرمانداری‌ها در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: بازرسی فرمانداری‌ها در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

بازرسی فرمانداری‌ها در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، محمد میرزایی خالص مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ظهر سه شنبه در نشست تکریم و معارفه مسؤول بازرسی فرمانداری پیشوا، اظهار کرد: سلامت و مشارکت دو مقوله مهم در برگزاری انتخابات است که باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پیش رو در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شود.

وی گفت:عملکرد مسؤولان چه در سطح کلان و چه در سطوح پایین‌تر، به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود و نباید به گونه‌ای عمل کرد که اصل نظام زیر سوأل برود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، ادامه داد: بازرسی و حراست باید به‌عنوان بازوان فرماندار و معاونین بوده و مراقب باشند تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

میرزایی بیان کرد: واحد بازرسی فرمانداری‌ها در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

وی افزود: با توجه به شعار سال و ضرورت تحقق آن، برخورد قانونی با دستگاهی که بخواهد مشکلی در این زمینه ایجاد کند ضروری است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: شاخص‌های ارزیابی باید مدنظر قرار گیرد تا زحمات مجموعه‌ها دیده شده و مردم بدانند چه‌ اقداماتی در مجموعه‌های اداری انجام می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: حوزه‌های بازرسی در دستگاه‌های اداری شهرستان باید با بازرسی فرمانداری هماهنگ باشند تا با ورود به موقع از ایجاد هرگونه مسئله‌ای برای مسؤولان و مجموعه‌ها پیشگیری کرد.

وی از سلامت نفس و زحمات محمدحسین زمانی مسؤول سابق بازرسی فرمانداری قدردانی و برای صادق بندعلیان مسؤول جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول