اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن به انتهای تابستان موکول شد

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور گفت: برای تجهیز بیمارستان الغدیر که به دانشگاه شهید بهشتی واگذار شده به بودجه و تخصیص اعتبار نیاز است که با تأمین آن در پایان تابستان این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن به انتهای تابستان موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مهدی علیخانی معاون امور فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور عصر سه شنبه دربازدید از موزه روستای کرشت، بیمارستان الغدیر، تالار شهر پردیس و مدرسه اجتماع محور فاز هشت پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رصد و پایش وضعیت پروژه‌ها طی بازدیدهایی از سوی بخش‌های مختلف دولت و در سطح استان تهران انجام می‌شود و روند پیشرفت آن‌ها بررسی شده و اگر مشکلاتی در مسیر تکمیل، بهره‌برداری و تجهیز این پروژه‌ها وجود داشته باشد در بازدیدهای میدانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پیگیری‌ها برای رفع موانع انجام می‌شود. 

وی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان پردیس تکمیل و افتتاح مجموعه درمانی و بیمارستان الغدیر است که بعد از سال‌های متمادی که کار راکد بوده و طی سال‌های اخیر خیران زحمات و هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل شده بودند با پیگیری مطلوبی که فرماندار شهرستان انجام داد روند انتقال این مرکز به دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری اقداماتی انجام شده و با پیگیری‌ها این انتقال انجام و در تلاش هستیم در ارتباط با تخصیص بودجه مورد نیاز، حداکثر تا پایان تابستان بخشی از این بیمارستان راه اندازی و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

علیخانی تصریح کرد: اقدامات خوبی در شهرستان نوپای پردیس انجام شده و همزمان با پروژه‌های زیرساختی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی انجام می‌شود که این امر کمک می‌کند قبل از اینکه آسیب‌هایی به وقوع بپیوندد بخش قابل توجهی از آن‌ها کنترل شوند.

وی در خصوص فعالیت مدارس اجتماع محور، بیان کرد: این اقدام هم توانمندسازی را در ارتباط با جمعیت ساکن در پی دارد همچنین شرکت عمران اماکنی که در شهر جدید پردیس در اختیار دارند می‌توانند اشتغال را در خانواده‌ها به وجود بیاورند و جمعیت جوان بتوانند از امکانات لازم در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی استفاده کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تداوم این فعالیت‌ها و حمایتی که شهر جدید و فرماندار از این اقدامات دارند بسیاری از آسیب‌هایی که در شهرهای بزرگ و شهرهای جدید و مناطق مختلف کشور با آن مواجه هستیم را شاهد نخواهیم بود.

علیخانی اضافه کرد: شهرستان پردس ظرفیت‌های بسیاری دارد و به‌رغم اینکه شهرستانی جوان محسوب می‌شود اما در برخی از زمینه‌ها در کشور نمونه و الگو است و می‌توان به مجموعه پارک فناوری و اقداماتی که در شهر پردیس انجام گرفته و یا پروژه‌هایی که در حال تکمیل است، اشاره کرد.

وی ابراز کرد: در مجموعه نهاد ریاست جمهوری بخش‌هایی هستند که بر روند پیشرفت پروژه‌های دولتی نظارت می‌کنند و پیگیری‌ها را بر اساس وظایف و مأموریت‌های محوله انجام می‌دهند و به طور طبیعی مجموعه ما به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی معاون اول در این حوزه کار رصد و پایش را انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عمر دولت رو به پایان بوده و فعالیت دولت تدبیر و امید بر این است که پروژه‌هایی که نیمه تمام بوده و یا میزان قابل قبولی از پیشرفت فیزیکی داشته را با اولویت بندی به اتمام برسانیم و یا اگر مشکلاتی وجود دارد برطرف شده تا هر چه زودتر در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول