اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش خطر شیوع کرونا با کوچ عشایر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خواستار برخورد قانونی مراجع ذیربط با کوچ پیش از موعد عشایر به منظور مقابله با شیوع کرونا شد.

افزایش خطر شیوع کرونا با کوچ عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یزدان آزرمی صبح امروز در جلسه هماهنگی امور عشایر شهرستان همدان اظهار کرد: سازمان امور عشایری بعنوان متولی اصلی باید اطلاعات دقیق و نظارت کافی بر عشایر دارای پروانه داشته باشد.

وی خواستار برخورد قانونی مراجع ذیربط با کوچ پیش از موعد عشایر شد و افزود: امور عشایری نسبت به اقناع عشایر با بهره‌گیری از ظرفیت بخشداری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها اقدام کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان با اشاره به فعالیت برخی از دامداران متفرقه فاقد پروانه عشایری تاکید کرد: شهرداری، محیط زیست و جهاد کشاورزی باید ضمن برخورد قانونی با این موارد نسبت به معرفی افراد به مراجع قضایی اقدام نمایند.

وی با توجه به موضوع کوچ عشایر در وضعیت شیوع ویروس کرونا افزود: در این خصوص باید سازمان امور عشایری پیش‌بینی‌های لازم را از طریق ستاد مدیریت مقابله با کرونا به انجام برساند.

آزرمی گفت: خشکسالی، کوچ خودرویی، گرمای زودس و عدم اجازه توقف به عشایر در استان‌های مجاور از جمله مهمترین عوامل کوچ زودهنگام عشایر به همدان است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول