اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهرداری ساری بنای تیم‌داری در ورزش ندارد

روابط عمومی شهرداری ساری در واکنش به مطالب مطرح شده درباره تیم‌داری شهرداری ساری در رشته‌های ورزشی گفت: این موضوع از اساس کذب است و اصلا برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

شهرداری ساری بنای تیم‌داری در ورزش ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدتی است که تعدادی از فعالان فضای مجازی با انتشار پست‌های نسبت به تیم داری شهرداری ساری که این روزها گفته می‌شود با مشکلات مالی مواجه هستند انتقاد داشتند.

این فعالان فضای مجازی مستندات قانونی ارائه کردند که تیم‌داری شهرداری خلاف قوانین و مقررات است.

به جهت فضای بسته اطلاع‌رسانی در حوزه شهردار امکان گفت‌وگو با شخص مرادی تاکنون فراهم نشده است و خودش چندان تمایل به صحبت درباره موضوعات مختلف شهری به صورت رو در رو با رسانه‌ها ندارد.

در بحث وضعیت زباله، جایگاه سی ان‌جی و زباله‌های بیمارستانی و چالشی که پیمانکاران با شهرداری داشتند موضوعات و سوالاتی برای شهردار ساری ارسال شده و حتی تماس تلفنی برقرار شد که مرادی ترجیح داد بود سکوت کند و پاسخی در این ارتباط ندهد.

در موضوع تیم‌داری دوباره بنای پیگیری از شهرداری را داشتیم که این بار حسین مرتضوی روابط عمومی شهرداری ساری پا پیش گذاشته و در این ارتباط اعلام کرده است، شهرداری ساری بنای تیم‌داری ندارد.

وی اعلام کرد: این موضوع از ابتدا به هیچ وجه وجود خارجی نداشته و مسائل مطرح شده فضاسازی‌های غیرواقعی فضای مجازی در ارتباط با شهرداری ساری است.

سخنگوی شهرداری ساری، گفت: مسائل حاشیه‌ای که مطرح شده در فضای مجازی درباره شهرداری ساری را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول