اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

96 درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: طی روزهای گذشته اصناف استان همکاری خوبی با سازمان صمت در حوزه رعایت محدودیت‌ها داشته‌اند و بر اساس آمار بیش از 96 درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند.

96 درصد اصناف لرستان محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند

بهزاد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: اصناف بر اساس قانون به چهار گروه تقسیم بندی شده‌اند که در محدودیت‌های اخیر به جز اصناف گروه یک مابقی بایستی تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه اصناف گروه یک ۵۵ درصد از تعداد اصناف لرستان را تشکیل می‌دهند، افزود این واحدها کالاها و خدمات حیاتی را به مردم ارائه می‌دهند و تعطیل کردن آنان باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم می‌شود.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: خوشبختانه طی روزهای گذشته اصناف لرستان همکاری خوبی با سازمان صمت در حوزه رعایت محدودیت‌ها داشته اند و بر اساس آمار بیش از ۹۶ درصد  اصناف لرستان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده اند.

منصوری با اشاره به اینکه با اصنافی که این محدودیت‌ها رعایت نمی‌کنند با شدت برخورد می‌شود، تصریح کرد: تمام اصنافی که به تذکرات بازرسان توجه نکنند بر اساس قانون به مدت دو هفته پلمب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره گیری ۱۲۴ واحد متخلف را معرفی کنند و بازرسان سازمان صمت و تعزیرات در کوتاه ترین زمان ممکن با واحد متخلف برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول