اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مظلوم نمایی متهمین برخورد ما را قاطعانه‌تر می‌کند!/تشکر دادستان ایلام از سپاه برای ادله محکم پرونده

دادستان ایلام ضمن تشکر از نیروهای سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: هر گونه مظلوم نمایی متهمین پرونده و حاکم کردن جو مورد نظر خود در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث برخورد قاطع‌تر ما با آنها خواهد شد.

مظلوم نمایی متهمین برخورد ما را قاطعانه‌تر می‌کند!/تشکر دادستان ایلام از سپاه برای ادله محکم پرونده

افشار خسروی‌زاد دقایقی پیش  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص کیفرخواست صادره برای شهردار ایلام و چهار تن از اعضای شورای شهر ایلام اظهار داشت: هر گونه مظلوم نمایی متهمین پرونده و حاکم کردن جو مورد نظر خود در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث برخورد قاطع‌تر ما با آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعاتی پیش کیفر خواست شهردار و چهار تن از شورای شهر صادر شد، افزود: در این پرونده سعی شده ضمن رعایت حقوق شهروندی با نظارت بازپرس پرونده، ادله و مستندات جرم توسط اطلاعات سپاه انجام و سازمان بازرسی استان نیز نسبت به تراکنش‌های مالی شهرداری در حوزه‌ی وظیفه‌ی خود، بررسی‌های تکمیلی را انجام داده‌ است.

دادستان ایلام گفت: سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گزارش این تخلفات، نقش پررنگی داشته و به خوبی موارد را رصد کرده‌ است. 

وی افزود: در این پرونده دلایل مختلف و محکمه پسندی جمع آوری شده تا النهایه پس از صدور قرار نهایی توسط بازپرس و اظهارنظر معاون اظهارنظر و تایید بنده منجر به صدورکیفر خواست شده است.

دادستان ایلام ادامه داد: در این پرونده با کمال احترام با متهمین برخورد شده است، نامبردگان با  قرار قبولی وثیقه آزاد هستند و انتشار خبر نیز در پرونده‌های اقتصادی پس از ارسال گزارش بنا به تکلیف قانونی به حوزه رسانه قوه قضائیه توسط خبرگزاری میزان انجام می‌گیرد و پس از آن دیگر رسانه‌ها با ذکر منبع خبر منتشر می‌کنند و همین الان هم که بنده مصاحبه می‌کنم پس از انتشار خبر در رسانه میزان است.

وی افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم از درج مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، خودداری کرده و زود قضاوت نکنند، ما هم به کار خود و همه ی همکاران و بازپرس و مجموعه‌هایی که در این پرونده حضور دارند اعتماد کامل داریم.

خسروی‌زاد گفت: از نیروهای خدوم و پرتلاش سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) که با گردآوری مستندات و ادله محکمه پسند به خوبی نقش آفرینی کردند، تقدیر می‌کنیم.

گفتنی است، با تلاش سپاه پاسداران و دادستان ایلام و ارائه ادله محکمه پسند، ساعاتی پیش حکم کیفر خواست شهردار و چهار تن از شورای شهر ایلام صادر شد.

انتهای پیام/ 970877/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول