اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک مؤمنانه با «همای رحمت» | توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان زیرکوه

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان منطقه حسین‌آباد شهرستان زیرکوه خبر داد

کمک مؤمنانه با «همای رحمت» | توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بخشی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح «همای رحمت» در راستای تأمین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های پیشین اجرایی شده است.

وی افزود: به همت اعضای داوطلب خانه هلال منطقه حسین‌آباد در شهرستان زیرکوه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: هزینه تهیه مواد اولیه این غذاها توسط خیرین خانه هلال حسین‌آباد تأمین شده تا در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا بتوانیم یاری‌رسان ایتام و نیازمندان باشیم.

بخشی با بیان اینکه در شهرستان فردوس نیز داوطلبان هلال‌احمر با کمک یک خیر نیکوکار ۶۴ سبد غذایی بین خانواده‌های ایتام و نیازمند توزیع کرده‌اند، افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای هر بسته غذایی یک کیسه برنج و دو عدد مرغ در نظر گرفته شده است، گفت: ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی عنوان داشت: خیران علاوه بر مراجعه به ۱۱ شعبه جمعیت هلال‌احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت ۹۰ خانه‌ هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول