اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان در پی عروج ملکوتی جانباز شهید سردار سیدمحمد حجازی

سپاه ثارالله استان کرمان به‌مناسبت عروج ملکوتی جانباز سرافزار شهید سردار سیدمحمد حجازی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان در پی عروج ملکوتی جانباز شهید سردار سیدمحمد حجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان به‌مناسبت عروج ملکوتی جانباز سرافزار شهید سردار سیدمحمد حجازی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ استَجابوا لِلَّهِ وَالرَّسولِ مِن بَعدِ ما أَصابَهُمُ القَرحُ ۚ لِلَّذینَ أَحسَنوا مِنهُم وَاتَّقَوا أَجرٌ عَظیمٌ: .کسانى که به میدان جنگ و جهاد در راه خدا رفتند و مجروح و زخمى شدند، این اجر و پاداش بزرگ براى آنها مى‌ماند.(آل عمران172)

شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، بیت مکرم و مردم شهید پرور اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

این مجاهد مخلص، علاوه بر سال‌ها خدمتگزاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک شهید عزیز حاج‌قاسم سلیمانی علی‌الخصوص در جبهه‌ی مقاومت به‌ویژه در لبنان بود و پس از شهادت حاج‌قاسم نیز در طریق جهاد، در جایگاه جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود و در سلوک فردی و مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم برمی‌داشت.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و بااخلاص درود می‌فرستیم و از درگاه ایزد منان برای او رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مسئلت داریم واز خداوند بزرگ عاجزانه می‌خواهیم که ثبات قدم و توفیق خدمت در مسیر جهاد فی سبیل‌الله و وفاداری و فداکاری در خیمه ولایت را نصیب ثاراللهیان بگرداند.

سرتیپ پاسدار حسین معروفی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب‌پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول