اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیش از ۳۴۰۰۰ مسافر در مبادی مرزی خراسان رضوی غربالگری شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی استان تا ۳۱ اردیبهشت گفت: از ۲۵ اسفندماه تا۲۹ فروردین‌ماه امسال، ۳۴ هزار و ۴۳۵ مسافر ورودی از مبادی مرزی به استان غربالگری شدند که از این میان هزار و ۲۴۴ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

بیش از ۳۴۰۰۰ مسافر در مبادی مرزی خراسان رضوی غربالگری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، سید مجتبی احمدی اظهار کرد: طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی استان از ۲۵ اسفندماه آغازشده و تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور ۶۱ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در قالب ۲۲ تیم عملیاتی ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با بیان اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا، نوروز امسال همانند سال گذشته طرح راهنمای مسافران نوروزی اجرا نشد، یادآور شد: ۳۳ پایگاه عیدانه در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات بین‌شهری، پنج پایگاه موقت و ۲ پایگاه مراقبت بهداشتی مبادی مرزی برای خدمات‌رسانی احتمالی به مسافران فعال است

 وی با اشاره به اجرای طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در مرز گمرک دوغارون تایباد و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲۹ فروردین‌ماه امسال تعداد ۳۴ هزار و ۴۳۵ نفر از این دو مرز وارد مشهد شدند که ۳۴ هزار و ۲۹۰ نفر در این دو پایگاه تب‌سنجی شدند.

وی یادآور شد: تاکنون در قالب این طرح از مسافران ورودی مرز دوغارون در تایباد و نیز فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، ۵۲۹مورد تست اولیه کرونا و تعداد ۸۳۰ مورد تست pcr انجام شد .

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول