اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر راه: در شهرهای جدید باید دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه‌ها ایجاد شود

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرهای جدید باید محیط با کیفیتی همراه با آسایش برای شهروندان ساکن باشد؛ این شهرها دو نیاز مبرم دارند که شامل دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه‌های موردنیاز اعم از زیربنایی و روبنایی است که خوشبختانه هر دو نیاز در شهر جدید پرند برای مردم ایجاد شده است.

وزیر راه: در شهرهای جدید باید دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن و همچنین بازدید از تکمیل پروژه مسکن مهر پرند، اظهار کرد: شهرهای جدید باید محیط با کیفیتی همراه با آسایش برای شهروندان ساکن باشد؛ این شهرها دو نیاز مبرم دارند که شامل دسترسی به کلانشهرها و تأمین سرانه‌های موردنیاز اعم از زیربنایی و روبنایی بوده که خوشبختانه هر دو نیاز در شهر جدید پرند برای مردم ایجاد و تأمین شده است.

وی یادآور شد: در دوره جدید مدیریت وزارت راه و شهرسازی در خصوص دسترسی‌ها و تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی اهتمام ویژه‌ای شده است. 

وزیر راه با تأکید بر اتمام و تکمیل توسعه‌ها در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، خدمات و آموزش، اعلام کرد: موضوع حائز اهمیت این است که برای جامعه هدف حتماً پروژه‌های مسکن در قالب طرح جامع مسکن برنامه‌ریزی شود که تحقق آن نیازمند تدوین برنامه منسجم، اصلاح آیین نامه‌ها و قوانین، تأمین منابع و اصلاح قوانین به منظور عرضه زمین برای جریان پایدار تولید مسکن است.

اسلامی با بیان اینکه بر این‌که تمام موارد در این دوره برنامه‌ریزی و محقق شده است، ادامه داد: اکنون تولید مسکن بر اساس طرح  ملی مسکن از ۵۳۰ هزار واحد فراتر رفته است.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که شرایط آن‌ها برای طرح ملی مسکن احراز شده حتماً آورده خود را طبق زمان‌بندی اعلامی تکمیل کنند تا کار ساخت و ساز بر اساس برنامه زمان‌بندی و با کیفیت لازم تحویل متقاضیان شود.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور مسؤولان شهرستانی ۹ پروژه شهر جدید پرند با هزینه ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل پل روگذر شهرک صنعتی پرند واقع در جنوب فاز یک و ورودی شهرک صنعتی پرند با اعتبار ۱۸ میلیاردتومان، افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه واقع در جنوب فاز ۶  با ۲ میلیاردتومان اعتبار ، چهار پروژه شامل بهسازی و آماده‌سازی آسفالت معابر شمال فاز ۴ با هزینه ۲۰ میلیاردتومان، ترمیم و اصلاح نواقص محوطه‌سازی شهرک آسمان و آفتاب با هزینه یک میلیاردتومان، بهسازی معابر شهرک کارگاهی جنوب فاز ۳ با هزینه یک میلیاردتومان، و عملیات آماده‌سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با هزینه ۵۰ میلیاردتومان، فاز دوم بوستان مشاهیر در پرند  واقع در جنوب فاز ۴ با هزینه ۴۱ میلیاردتومان و ساختمان کلانتری شهر جدید پرند واقع در شمال فاز ۵ با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. 

هم‌چنین ساختمان اداری و محوطه آرامستان شهر جدید پرند واقع در جنوب جاده ساوه- غرب فاز یک صنعتی با هزینه ۵ میلیاردتومان به بهره‌برداری رسید..

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول