اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولیت آستان قدس: تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار حجازی برگ زرین دیگری در خدمت به آزادمردان بود

تولیت آستان قدس رضوی با تسلیت درگذشت سردار سید محمد حجازی گفت: تلاش‌های ارزنده و ماندگار این مرد خستگی‌ناپذیر در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برگ زرین دیگری در کارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است.

تولیت آستان قدس: تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار حجازی برگ زرین دیگری در خدمت به آزادمردان بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت و عنوان کرد: تلاش‌های ارزنده و ماندگار این مرد خستگی‌ناپذیر در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برگ زرین دیگری در کارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 برادر عزیز؛ سردار سرافراز سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم؛

خبر ناگوار عروج مجاهد خط‌شکن و ولایتمدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حجازی؛ جانشین نیروی قدس سپاه و یار دیرین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی؛ موجب ناراحتی و تأثر خاطر شد. 

حضور مستمر این مرد خستگی‌ناپذیر، باروحیه اخلاص و ازخودگذشتگی در میدان‌های جنگ و جهاد، به‌ویژه تلاش‌های ارزنده و ماندگار در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برگ زرین دیگری در کارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است. تاریخ بشریت جان‌فشانی‌های حاج قاسم عزیز ویارانش در نابودی داعش را از یاد نخواهد برد.

ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، جناب‌عالی و خانواده محترم، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد مخلص و باصفا، رحمت واسعه الهی و هم‌جواری باهم رزمان شهیدش مسألت می‌نمایم.

تولیت آستان قدس رضوی

احمد مروی

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول