اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تکرار داستان واکسن خواری توسط مدیران شهرداری، این‌بار در اردکان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، خبر تزریق واکسن کرونا به دو نفر از مدیران شهرداری اردکان را تأیید کرد و گفت: طبیعی است که دانشگاه علوم پزشکی ساز و کاری برای تایید پاکبان بودن افراد معرفی شده از سوی شهرداری ندارد و این شهرداری است که باید فقط پاکبانان را معرفی کند، اما متأسفانه این دو مورد در اردکان رعایت نشده است.

تکرار داستان واکسن خواری توسط مدیران شهرداری، این‌بار در اردکان

چند روزی است که در فضای مجازی اخباری مبنی بر «تکرار داستان استفاده مدیران شهرداری از واکسن پاکبان‌ها در شهرستان اردکان منتشر شده» و دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اردکان با تأیید این خبر، اظهار کرد: شهرداری ارکان فهرست ۹۴ نفره‌ای از پاکبانان را برای تزریق واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی ارائه داد که بیش از سهمیه تعیین شده بوده است.

وی با بیان این‌که فرآیند تزریق و میزان سهیمه اختصاص داده شده متناسب با ابلاغیه وزارت بهداشت در استانها انجام می‌شود، افزود: مقرر شد ۳۲ نفر از پاکبان‌های  شهرستان اردکان واکسینه شوند که ظاهرا از این تعداد دو نفر مدیران و کارکنان شهرداری بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بعد از تصویب این موضوع در وزارت بهداشت که مقرر شد در فاز نخست واکسیناسیون تعدادی از پاکبان‌ها به همراه کادر درمان و گروه‌های پرخطر  واکسینه شوند، که در این راستا ۵۲۳ دوز واکسن به ویژه تزریق به پاکبان ها به استان یزد اختصاص داده شد.

سلمانی تصریح کرد: مبنای دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون پاکبانان لیستی است که توسط شهرداری‌ها ارسال می‌شود و لازم است مسئولان شهرداری حساسیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است که دانشگاه علوم پزشکی ساز و کاری برای تایید پاکبان بودن افراد معرفی شده از سوی شهرداری ندارد و این شهرداری است که باید فقط پاکبانان را معرفی کند، اما متأسفانه این دو مورد در اردکان رعایت نشده است.

انتهای پیام/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول