اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی: استقلال هنر بازی با تیم 10 نفره را داشت/ این تیم با این فاز هجومی یکی از مدعیان قهرمانی است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: در گردش توپ و خلق موقعیت، استقلال یکی از بهترین‌تیم های این دوره است.

قربانی: استقلال هنر بازی با تیم 10 نفره را داشت/ این تیم  با این فاز هجومی یکی از مدعیان قهرمانی است

پیروز قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: بازی مقابل تیم‌‌های 10 نفره نوعی هنر است که استقلال آن را داشت؛ اگرچه می‌توانست از 10 نفره شدن حریف در نیمه اول بیشتر استفاده کند.

وی افزود: گردش توپ توسط بازیکنان استقلال خوب بود. معمولا وقتی تیم‌ها عقب می‌نشینند، باید از کناره‌ها استفاده کرد که گل اول را نادری روی این کار انجام داد. کار خوب دوم دیگر هم پاس‌های در عمق بود که رضاوند به اسماعیلی داد و خود اسماعیلی هم یک پاس گل به دیابته داد. اینگونه پاس‌ها خط شکن است و گره کور خط دفاع رقبا را باز می‌کند.

مدافع اسبق استقلال خاطر نشان کرد: استقلال با این نفرات هجومی حرف‌های زیادی دارد ولی هنوز در ساختار دفاع اشکالاتی وجود دارد که باعث شد بازیکنان الشرطه در چند صحنه راحت به هم پاس بدهند. در خط دفاع باید سخت‌گیری بیشتری نسبت به بازیکنان حریف داشته باشند چون در مراحل بعد تیم‌های قوی تری به مصاف استقلال می‌روند.

قربانی در پاسخ به اینکه آیا می‌شود از استقلال به عنوان یک مدعی در این دوره نام برد، گفت: بله چون به شکلی بازی می‌کند که همه امیدوار هستند و با این فاز هجومی می‌توان به این قضیه امیدوار بود. تاکید می‌کنم یکسری مشکلات وجود دارد که خود مربیان آن را می‌دانند ولی در گردش توپ و خلق موقعیت، استقلال یکی از بهترین ‌تیم های این دوره است. اگر استقلال روی ساختار دفاعی خود کار کند، در مراحل بعد دچار مشکل نخواهد شد. قطعا تیم‌های دور بعد قوی‌تر هستند و استقلال باید برای آنها برنامه داشته باشد.

وی در خصوص حضور دیاباته در ترکیب اصلی عنوان کرد: نوع بازی استقلال زمانی که دیاباته حضور دارد و زمانی که مطهری، باید متفاوت باشد. دیاباته می‌تواند با استفاده از قدرت بدنی، توپ را حفظ کند و بچرخد و مثل گل به الشرطه باز هم این کار را انجام بدهد. حضور این بازیکن مخصوصا مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، می‌تواند گره گشا باشد و باید از این بازیکن بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول