اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پلمب ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در مشهد/ برای اصناف باید مشوق‌هایی در نظر گرفته شود

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ضمن اعلام این خبر که ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در این شهر پلمب شده‌اند، گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست، اما باید راهکار دیگری به‌جز تعطیلی صنوف مدنظر قرار گیرد.

پلمب ۳۷۰ واحد صنفی متخلف در مشهد/ برای اصناف باید مشوق‌هایی در نظر گرفته شود

امیر دلداری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد، با بیان این نکته که حدود ۶۰ درصد اصناف مشهد از پروتکل‌ها و محدودیت‌های بهداشتی تبعیت کردند، اظهار کرد: در این خصوص ما اطلاع‌رسانی کردیم و ۲۵ اکیپ مشترک از بازرسین اتاق اصناف، اتحادیه و سازمان صمت اقدام به بررسی روزانه از صنوف می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ضمن اخطار به متخلفین، ادامه داد: سلامت جامعه خط قرمز ماست و بر سر این مسئله کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان این نکته که تا ۲۷ فروردین ماه ۶۰۰ اکیپ مشترک به منظور بازرسی از اصناف تشکیل شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۱ هزار تذکر شفاهی، ۵۲۰ اخطار کتبی، ۳۰۰ فرم جریمه داده و ۳۷۰ واحد صنفی پلمب شده است.

دلداری به وضعیت بدِ اقتصادی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: تنها نباید به اجرای محدودیت بین اصناف بسنده کرد، بلکه باید مشوق‌هایی در بحث تامین اجتماعی، مالیات و دیگر مسائل درنظر گرفت تا شرایط برای اصناف هم بهتر شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد اضافه کرد: اینکه دستگاه‌ها برای اعطای مشوق به اصناف وعده دهند، اما در نهایت شاهد اجرایی شدن آنان نباشیم صحیح نیست، امروز شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای است که اصناف از روی اجبار اقدام به باز کردن واحدهای خود هستند، البته دغدغه اصلی ما سلامت مردم است اما باید راهکار دیگری هم مدنظر قرار دهیم.

وی ضمن درخواست از شهروندان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: چنانچه مردم برای خریدهای غیرضرور به بازار مراجعه نکنند، واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهار هم باز نخواهند بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول