اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستاوردهای عظیم ارتش در توانمندی‌های نوین نظامی بی‌بدیل است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان در پیامی خطاب به امیر آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز ارتش را تبریک گفت.

دستاوردهای عظیم ارتش در توانمندی‌های نوین نظامی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان در پیامی خطاب به امیر آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز ارتش را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: نام‌گذاری روز ارتش را می‌بایست ازجمله درخشان‌ترین و هوشمندانه‌ترین اقدامات عظیم امام راحل دانست که بی‌شک باعث اقتدار و استحکام ارتشی شد که امروز به برکت نام اسلام و خون چهل و هشت هزار شهید این نیرو به جایگاه والای «الجُنودُ بِاِذنِ اللهِ حُصونُ‌ الرَّعیَّة» دست‌یافته و چه سعادتی برای ملت که فرزندان و سربازان جان‌برکفش همچون دژی مستحکم و با سینه‌های ستبر در کنار آنان ایستاده و از کیان این ملک و مملکت جانانه دفاع می‌کنند.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: روز ارتش که به تعبیر رهبر معظم انقلاب « یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید»، هرساله یادآور رشادت دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از اسلامی و میهن پرداختند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بابهره‌گیری از تجارب ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و با اتکا به متخصصان و دانشمندان جوان و مجرب داخلی توانسته است دستاوردهای عظیم و ارزشمندی در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی به دست آورد و تامین کننده امنیت مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور باشد و نقش ارزشمندی در صحنه دفاعی منطقه و فرامنطقه برعهده گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر موضوع وحدت ارتش و سپاه ادامه داده است: وحدت بی‌نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ید واحد، پیوند عمیق و ناگسستنی با ملت بصیر و بزرگ ایران و تبعیت کامل از ولایت مطلقه فقیه، ارتش سرافراز ایران اسلامی را همچون حصنی حصین در برابر نظام سلطه به کوهی استوار تبدیل کرده است که هیچ بد اندیش متجاوزی را جرات تجاوز به این آب وخاک مقدس نیست.

در پایان این نامه آورده شده است: این‌جانب با تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدای والامقام این نهاد مقدس ازجمله شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی، نصر اصفهانی و سایر فرماندهان و رزمندگان و خانواده‌های محترمشان آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته و به هم‌سنگری با این عزیزان درراه رسیدن به هدف والا انقلاب اسلامی افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول