اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیشرفت فیزیکی 59درصدی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کیش

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از پیشرفت فیزیکی 59درصدی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کیش با چهار حوضچه دو هزار 500 متری با ظرفیت 10 هزار مترمکعب خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 59درصدی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، ابوالفضل طیبی از پیشرفت فیزیکی 59 درصدی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کیش با 4 حوضچه 2 هزار پانصد متری با ظرفیت 10 هزار مترمکعب خبر داد و گفت: طرح ارتقا و افزایش ظرفیت فاضلاب کیش با توجه به افزایش جمعیت شهری و مشکلات زیست‌محیطی و همچنین عدم ظرفیت کافی تصفیه‌خانه فاضلاب شمال جزیره در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح  سیستم میکسرهای هایپر کلاسیک با استفاده از دیفیوزرهای هوادهی به سیستم هوادهی عمقی تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش ادامه داد: با ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اول، عملیات اجرایی آرماتوربندی، قالب‌بندی، بتن‌ریزی در راکتورهای فرآیندی اجرایی شد.

طیبی با بیان اینکه در ساخت و اجرای مدول دوم این تصفیه‌خانه از تجهیزات و فناوری روز دنیا استفاده می‌شود، افزود: با خرید تجهیزات جدید تلاش می‌شود مرحله دوم این طرح تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول