اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

راه اندازی خطوط هوایی مستقیم میان بحرین و رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی از راه اندازی خطوط هوایی مستقیم میان منامه-تل‌آویو خبر داد.

راه اندازی خطوط هوایی مستقیم میان بحرین و رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در گام جدیدی برای تعمیق عادی‌سازی بین منامه و تل‌آویو،  از راه اندازی خطوط هوایی مستقیم با بحرین از طریق شرکت هواپیمایی ملی«Gulf Air» بحرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری الخلیج الجدید، حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» متعلق به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتر با استقبال از این اتفاق آورده است: پروازهای مستقیم Gulf Air  از سوم ژوئن آینده(۱۳ خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

در ادامه آمده است: صلح، فاصله‌های جغرافیایی و فاصله‌های میان دل‌ها را کاهش می‌دهد.

حساب کاربری اسرائیل فی الخلیج در توییتر هم که خود را سفارت مجازی اسرائیل در کشورهای حوزه خلیج فارس معرفی می‌کند، گفت که پروازها از فرودگاه بن گوریون توسط Gulf Air انجام می‌شود و بلیط‌ها  با قیمت‌هایی ویژه فروخته می‌شوند.

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین اواخر مارس گذشته با صدور دو حکم از ایجاد نمایندگی دیپلماتیک کشورش در فلسطین اشغالی و انتصاب نخستین سفیر بحرین در تل آویو خبر داد.

از نیمه سپتامبر گذشته که بحرین و امارات در واشنگتن دو توافق عادی سازی روابط خود با تل آویو را امضا کردند، رژیم صهیونیستی و بحرین توافقنامه‌های متعددی در زمینه‌های متعدد منعقد کردند و مقاماتشان بین دو کشور در رفت و آمدند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول