اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیام سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز ارتش

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

پیام سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش در پیامی روز ارتش را به تمام  ارتشیان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه های پاک و مقدّس است، این خیلی باارزش است.( فرماندهی معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در شرفیابی فرماندهان ارتش در ۲۸فروردین  سال۱۳۹۶) 

۲۹ فروردین نماد شکوه جانفشانی‌ها و رادمردی‌های دلیرمردان قهرمان، ولایتمدار، ارزشی و متعهد ارتش ایران اسلامی است که در پاسداشت آرمان‌های والای انقلاب، همپای دیگر نیروهای مسلّح به خصوص برادران سپاهی خویش، با عزمی پولادین و اراده ای استوار، جلوه هایی ماندگار از ایثـار و فداکاری درعرصه های گوناگون را تجلّی بخشیدند. 

حماسه آفرینی‌های ماندگار و فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی و پس از آن در همۀ عرصه‌هایی که اسلام و انقلاب به خدمات آنان نیاز داشت، ستودنی است و هیچگاه از اذهان ملّت فراموش نمی‌شود. 

سپاه حضرت ابوالفضل ع استان لرستان فرارسیدن روز ارتش را به فرماندهان،مدیران،پایوران وبرادران سلحشور و خدوم ارتشی تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ  شهدای ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلّح،ازپیشگاه حضرت حقّ برای همه آنها توفیق استمرار و دوام سربازی خالصانۀ امام خامنه‌ای عزیز«مدظله العالی» را خواستاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول