اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اتحاد ناگسستنی‌سپاه و ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه اعلام کرد: همبستگی و وحدت ناگسستنی‌ بین سپاه و ارتش امروز به اوج خود رسیده تا نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

اتحاد ناگسستنی‌سپاه و ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک‌شاهکوهی و حجت‌الاسلام جعفر رعایتی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه ؛ سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام مشترکی صادر کردند

در این بیانیه آمده است: پیشینه ارتش همیشه قهرمان ایران اسلامی پر از افتخار، مجاهدت، ایثارگری و شهادت‌طلبی است و پرسنل مومن آن رهرو آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

* ارتش انقلابی کلیدواژه حقیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت‌رسانی به مردم کشور در عرصه‌های مختلف است

این بیانیه می‌افزاید: ارتش انقلابی کلیدواژه حقیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی ایران و خدمت‌رسانی به مردم کشور در عرصه‌های مختلف است.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: همبستگی و وحدت یک پارچه سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس صفحات زرینی را در تاریخ رقم زد و امروز این اتحاد به اوج خود رسیده تا نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

در پایان بیانیه سرتیپ دوم پاسدار علی ملک‌شاهکوهی و حجت‌الاسلام جعفر رعایتی به مناسبت روز ارتش آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این روز غرورآفرین را به آحاد پرسنل ارتش در استان به ویژه کادر تیپ ۲۳۰ شهید متاجی ارتش در استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول