اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امنیت پایدار مرهون توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح است/نقش ارتش در تامین امنیت ملموس لست

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه امروز بزرگترین مسئله برای مردم امنیت است، افزود: توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح بزرگ‌ترین عامل تامین امنیت و بازدارندگی دشمنان در برابر ملت ایران است.

امنیت پایدار مرهون توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح است/نقش ارتش در تامین امنیت ملموس لست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان به مناسبت روز ارتش با فرماندهان لشکر 28 پیاده کردستان دیدار کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی نقش بسیار برجسته‌ای در دفاع مقدس و ایجاد امنیت پایدار کشور داشته و دارد و امروز این نهاد مانند ستاره‌ای درخشان در کنار سایر نیروهای مسلح از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، زیر پرچم کشور عزیزمان دفاع می‌کند.

سردار سیدصادق حسینی عنوان کرد: 8 سال دفاع مقدس کارنامه زرینی است که ارتش در کنار سپاه و سایر رزمندگان در شکست رژیم بعث عراق داشته است و تقدیم شهدای برجسته‌ای همچون شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی و شهید شهرامفر گویای این امر مهم است و امروز هم تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان در کنار سایر نیروهای مسلح نقش برجسته‌ای در امنیت و پایداری کشور عزیزمان ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز بزرگترین مسئله برای مردم امنیت است و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح بزرگ‌ترین عامل تامین امنیت پایدار و عامل بازدارندگی دشمنان در برابر ملت ایران است.

سردار حسینی با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی هر چه بیشتر نیروهای مسلح، عنوان داشت: خوشبختانه هم‌افزایی بسیار خوبی بین سپاه و ارتش وجود دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان هم گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب در تلاش بودند تا بین ارتش و سپاه اختلاف و تفرقه‌افکنی نمایند اما تلاش آنان همیشه ناکام مانده است و هر قدر هم که می‌گذرد این هم‌افزایی و رفاقت بین سپاه و ارتش بیشتر می‌شود و این راهبرد دشمن با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: امروز تقویت نیروهای مسلح مورد تاکید مقام معظم رهبری است و  ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح ایران با هم‌افزایی و وحدت مثال‌زدنی انجام وظیفه می‌نماید.

در ادامه این دیدار، امیر رحمت‌پور فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان ضمن تشکر از فرمانده سپاه کردستان، گفت: همه ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب نیروی مسلح واحدی در خدمت رسانی به این انقلاب هستیم.

وی  با بیان اینکه لشکر 28 پیاده کردستان بیش از ۱۳ هزار و 700 جانباز و 4 هزار شهید تقدیم انقلاب  اسلامی و میهن عزیزمان نموده است افزود: اینجا محل رزم شهدای والا مقامی همچون شهید صیاد شیرازی و شهید شهرامفر است و مردم عزیزمان قدردان امنیت و آرامشی که در سایه رهبری و جانفشانی نیروهای مسلح است، هستند.

در پایان این دیدار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان لوح یادبودی به امیر رحمت پور اهدا کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول