اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محسن هاشمی علت استعفای حسن خلیل آبادی را اعلام کرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: حسن خلیل آبادی مدتی است در مورد نحوه رسیدگی به پرونده باغات صحبت‌هایی دارد و برای همین درخواست استعفا داد که امروز این موضوع در شورا بررسی می‌شود.

محسن هاشمی علت استعفای حسن خلیل آبادی را اعلام کرد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره استعفای حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اظهار داشت: امروز یکشنبه ۲۹ فروردین، در هیئت رئیسه شورای شهر تهران موضوع استعفای حسن خلیل آبادی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد و ایشان در این جلسه توضیحاتش را ارائه می‌دهد.

وی افزود: پس از بررسی این موضوع در هیئت رئیسه نتیجه اعلام خواهد شد و به امیدوارم مشکل پیش آمده هر چه سریع‌تر برطرف شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: حسن خلیل آبادی مدتی است در مورد نحوه رسیدگی به پرونده باغات صحبت‌هایی دارد و معتقد است که درست و حرف های او گوش داده نشده است.

گفتنی است؛ حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران هفته پیش نامه استعفای خود را به هیأت رئیسه شورا داده بود و قبل از آن نیز در سال ۹۹ حجت نظری چنین استعفای مشابهی را برای هیئت رئیسه شورا ارسال کرد که سرانجام این موضوع حل و فصل شد و حجت نظری از از استعفای خود صرف نظر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول