اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آرزوی ۱۲۶۵ کودک نیازمند سمنانی برآورده می‌شود

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: درخت آرزوهای یک‌هزار و ۲۶۵ کودک نیازمند این استان شکوفه‌باران می‌شود.

آرزوی ۱۲۶۵ کودک نیازمند سمنانی برآورده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمد قوسی از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: آرزوی یک‌هزار و ۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

وی اظهار کرد: درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمند است که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه‌ای نوشته می‌شود و کودکان از خیران می‌خواهند با دست‌های سخاوتمندشان، آرزوها را برآورده کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: در سال‌های گذشته آرزوهای کودکان یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی توسط خود آنان نوشته و جمع‌آوری می‌شد که خیران با انتخاب هر یک ازاین‌دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کردند؛ اما در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

قوسی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۸۳۰ خواسته کودکان در قالب آرزوهایی مانند دوچرخه، انواع اسباب بازی، تبلت و در مواردی لوازم ضروری زندگی برآورده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۲ حامی، حمایت ۷۶۵ یتیم و دو هزار و ۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به مناسبت عید نوروز به‌حساب فرزندان معنوی خود پرداخت کردند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول