اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آرامش در بازار مرغ خراسا‌ن‌جنوبی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ در استان نداریم و این استان بهترین وضعیت را نسبت به استان‌های دیگر دارد.

آرامش در بازار مرغ خراسا‌ن‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به موضوع کمبود نهاده‌های دامی در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه نهاده‌های دامی وجود ندارد و توزیع نهاده طیور از طریق سامانه بازارگاه ساماندهی شده تا براساس جوجه‌ریزی واحدها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نهاده در اختیار واحد قرار گیرد.

وی افزود: اولویت نخست ما تامین نیاز استان است اما خراسان‌جنوبی به عنوان تولیدکننده مرغ باید بازار هدف خود را نیز نگه دارد چراکه تولید مازاد بر نیاز برای کمک به تولیدکننده باید به استان‌های دیگر حتی خارج از کشور صادر شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ در استان نداریم و این استان بهترین وضعیت را نسبت به استان‌های دیگر دارد.

ابراهیمی گفت: اینکه در روزهایی که بازار کشش دارد با کمبود مواجه شویم، عادی است.

وی افزود: از طرفی کمبود مرغ در استان‌های دیگر و تفاوت قیمت سبب شد عده‌ای به صورت غیررسمی مبادرت به ارسال مرغ کرده و بازار استان را دچار اختلال کنند.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول