اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکذیب هرگونه تغییر در حدود تقسیماتی لرستان/ با منتشرکنندگان نقشه‌های جعلی برخورد می‌شود

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: بر خلاف ادعاها و نقشه های جعلی منتشره، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد و تمامی ادعاهای مطرح شده در این زمینه تکذیب می‌شود.

تکذیب  هرگونه تغییر در حدود تقسیماتی لرستان/ با منتشرکنندگان نقشه‌های جعلی برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ زهرا احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور با انتقاد از انتشار شماری نقشه‌های جعلی و غیر واقعی از مرز مشترک استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان در برخی شبکه‌های اجتماعی که مشخصاً به قصد تحریک و تشویش اذهان عمومی منتشر می‌شود، تأکید کرد: بر خلاف ادعاها و نقشه های جعلی منتشره، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد و تمامی ادعاهای مطرح شده در این زمینه تکذیب می‌شود.

احمدی هم چنین با اشاره به ضرورت دقت نظر تمامی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و هم چنین رسانه‌ها در انتشار اخبار حوزه تقسیمات کشوری، اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و نیز رسانه‌ها صرفاً از نقشه‌های رسمی تقسیمات کشوری استفاده کنند تا در انتشار اخبار و اطلاعات مرتبط با تقسیمات کشوری و نقشه‌های مربوطه، سوءاستفاده و شبهه‌ای ایجاد نشود.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مقوله تقسیمات کشوری برای اقشار مختلف مردم و سوءاستفاده برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای اپوزیسیون از این موضوع، مکاتبات و هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا برای مواجهه و برخورد با منتشرکنندگان این نوع نقشه‌های جعلی و اخبار غیر واقعی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول