اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به خانواده‌های دارای فوتی کرونا

مدیرکل امداد فارس گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال کمک به خانواده‌های تحت حمایت فارس که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشتند، پرداخت شده است.

پرداخت ۱۴ میلیارد  ریال به خانواده‌های دارای فوتی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده های دارای بیمار فوتی کرونا تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۱۹ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی در ادامه افزود: از تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در سال گذشته، تعداد ۴۳۲ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۲۸۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند که از این تعداد به خانواده های ۲۴۳ نفر که فوت آنان بر اثر کرونا به تایید رسیده است، کمک  بلاعوض با هزینه ۱۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر کل امداد فارس گفت: به خانواده هایی که سرپرست آنها فوت شده باشد، ۱۰ میلیون تومان و خانواده هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد پنج میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود.

او افزود: همچنین به خانواده هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آنها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود اما علت فوت از کرونا مردود باشد، مبلغ چهار میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول