اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیان علت فوت زنده‌یاد نادر دست‌نشان/ آخرین توصیه پیشکسوت فوتبال کشور

پزشک معالج شادروان نادر دست‌نشان گفت: بیمار پس از دو هفته درگیری با کرونا، سرانجام دچار افت فشار، بعد کاهش ضربان و در نهایت دچار ایست قلبی شد.

بیان علت فوت زنده‌یاد نادر دست‌نشان/ آخرین توصیه پیشکسوت فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دکتر اولادی پزشک معالج نادر دست‌نشان در بیمارستان رازی قائمشهر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ‌‌متاسفانه شادوران دست‌نشان که به دلیل کرونا بستری شد، امروز ابتدا دچار افت فشار و بعد کاهش ضربان که در نهایت به ایست قلبی وی منجر شد.

وی افزود: بیمار به مدت دو هفته درگیر بیماری کرونا بود، بر اثر فشار بیماری یا ناتوانی بدن بیمار، بدن نتوانست تحمل کند و دچار ایست قلبی شد.

اولادی اضافه کرد: طبق قانون بعد از ایست قلبی، باید بر روی هر بیمار، ۴۵ دقیقه احیای پزشکی صورت بگیرد، اما پزشکان معالج ۱۵ دقیقه هم بیشتر بر روی احیای بیمار تلاش کردند که در نهایت منجر به نتیجه نشد.

این پزشک در پایان گفت: آخرین توصیه اسطوره ورزش مازندران این بود که از ورزشکاران و مردم خواست برای حفظ جان و سلامتی خود و عزیزان‌شان به توصیه‌های بهداشتی، توجه و به آنها عمل کنند تا گرفتار این بیماری منحوس نشوند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول