اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تشکیل قرارگاه تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان گلستان

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان گلستان تشکیل می‌شود.

تشکیل قرارگاه تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد فرامرزی امروز در جمع فرماندهان رده‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گلستان اظهار کرد: در راستای امتثال امر و تحقق فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز مبعث مبنی بر مبارزه جوانان با نقشه دشمن برای قطع جریان تواصی در کشور، قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان گلستان تشکیل می‌شود.

* امیدافزایی و مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات هدف قرارگاه  تواصی دانشجویی گلستان/ پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات و تمرکز بر مقوله وحدت از موارد مهم مورد توجه قرارگاه است

هدف اصلی از تشکیل و فعالیت این قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی، تلاش برای افزایش امید در جامعه و تقویت انگیزه و اراده در مردم و نخبگان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: در شرایط خاص کنونی و وضعیت دانشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا، دانشجویان بسیجی به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن برای حفظ و تقویت زنجیره تواصی وارد صحنه شده و به نقش‌آفرینی موثر در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی سال ۱۴۰۰ می‌پردازند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات و تلاش برای تمرکز بر مقوله وحدت و هم‌افزایی در عناصر و گروه‌های جبهه انقلاب از موارد مهم مورد توجه در قرارگاه و هسته‌های تواصی دانشجویی خواهد بود.
انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول