اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رشد شاخص‌های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد سال 1399 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاخص های مختلف، نسبت به سال 1398، دارای رشد موثر و مثبت بوده است.

رشد شاخص‌های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹

دارا فرامرزی در  گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در یاسوج گفت: سال گذشته  34  جلسه کارگروه تسهیل استانی برگزار و 569  پرونده در این جلسات بررسی و تعداد 636 مصوبه برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به رشد 62  درصدی تعداد جلسات برگزار شده نسبت به سال 1398 ، افزود : در سال 1398 ، 21 جلسه برگزار و 120 پرونده طرح و 201 مصوبه جهت اجرا، ابلاغ شده بود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: افزون بر رشد تعداد جلسات برگزار شده ، در سایر شاخص‌های  عملکردی از جمله تعداد پرونده‌های مطرح شده و تعداد مصوبات نیز به ترتیب شاهد رشد 374 و 216 درصدی نسبت به سال 1398 بودیم.

فرامرزی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون قریب به 74  درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، اجرایی شده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع رفع مشکلات فعالین اقتصادی افزود : با توجه به صراحت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده ، از جمله مواد 61 و 62 قانون رفع موانع تولید ، در سال جاری متقاضیان باید درخواست خود را بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد تسهیل (به آدرس اینترنتی  https://tashil.stsm.ir) ثبت و طرح درخواست‌ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه استانی خارج از سامانه تسهیل و رفع موانع تولید ، قابلیت پیگیری و اجرا ندارد و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در زمان‌بندی تعیین شده در سامانه ، نسبت به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

فرامرزی عنوان کرد:  لازمه تحقق شعار سال ، "تولید ، پشتیبانی‌ها ، مانع زدایی‌ها" و بهبود فضای کسب و کار ، افزایش هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی در همه بخش های اقتصادی استان و تلاش در تعیین تکلیف درخواست ها و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در حداقل زمان ممکن و بدور از نگاه بخشی است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول