اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عملیات ترکیبی چندضلعی بایدن علیه ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین 1400 در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتى صورت گرفته و احتمال دارد برخی ها از این نرم افزار در نقش سایت های آتش بیار معرکه در فتنه 88 استفاده کنند.

عملیات ترکیبی چندضلعی بایدن علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: آغاز غنی‌سازی 60درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر توسط ایران، یک پاسخ قاطع و مناسب است، تا کشور با دست پر بر سر میز مذاکره برود.

وی افزود: پاسخ سخت به خرابکاری ها و از بین بردن جریان نفوذ دو مطالبه مهم افکار عمومی بعد از خرابکاری اخیر در نطنز است.

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا در صدد است با کشاندن دولت عراق به جرگه هم‌پیمانان خود، به زعم باطل خودش، زیر پای ایران را خالی کند. کمک‌های وعده داده شده و نیز وعده تامین برق عراق و دیگر قراردادهای اقتصادی، در همین راستا تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: بایدن جهت فشار برای کوتاه آمدن ایران دست به یک عملیات ترکیبی چندضلعی زده که سفر نخست وزیر کره در این راستا ارزیابی می‌شود. 

آل هاشم تصریح کرد: برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین 1400 در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتى صورت گرفته و احتمال دارد برخی ها از این نرم افزار در نقش سایت های آتش بیار معرکه در فتنه 88  استفاده کنند.

وی گفت: ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه پرقدرت و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز اولویت و فوریت نیازهاى جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین نیازهای معیشتى است.

وی گفت: از جمله دستورات فردی پیامبر اکرم (ص) در خطبه شعبانیه به مسلمانان، یاد آوری آخرت، توبه به درگاه الهی، دعا، استغفار، سجده های طولانی، صلوات بر محمد و آل محمد، تلاوت قرآن در ماه رمضان است.

آل هاشم گفت: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه آفرینی‌های نیروهای زمینی هوایی دریایی و پدافندی ارتش در مبارزات انقلاب ، پس از انقلاب و دفاع مقدس است.

وی گفت: زمین یکی از شگفتی های آفرینش و بستر حیات پایدار است و روز زمین پاک، فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در روز زمین پاک، صرفه جویی در استفاده از کاغذ، مراعات در مصرف آب، مدیریت زباله باید بیشتر مورد توجه مردم باشد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول