اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من | ماده ۵۶ ساخت جاده بشرویه-طبس را تسریع می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای ساخت جاده بشرویه-طبس گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، از ظرفیت ماده ۵۶ قانون نیز برای این پروژه استفاده می‌شود.

فارس من | ماده ۵۶ ساخت جاده بشرویه-طبس را تسریع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در پی ثبت سوژه «مطالبه مردم بشرویه برای احداث راه طبس-بشرویه» این موضوع در گفت‌وگو با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی مورد پیگیری قرار گرفت.

محمد فرهادی در همین راستا اظهار داشت: این باور در مدیران ارشد استان وجود دارد که همه جغرافیای خراسان‌جنوبی باید طعم توسعه همه‌جانبه، متوازن و پایدار را بچشد.

وی افزود: نگاهی که در سطح کلان استان در خصوص توسعه وجود دارد، نگاهی کلان محور است نه جزئی‌نگر و نقطه‌ای.

آخرین وضعیت ساخت جاده بشرویه-طبس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر به تهران و پیگیری‌هایی که در سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته، موضوع جاده بشرویه به طبس به‌طور ویژه مطرح شد.

فرهادی به سختی‌های احداث جاده بشرویه به طبس اشاره کرد و متذکر شد: با وجود دو تونل پیش‌بینی‌شده در مسیر که احداث آن‌ها بسیار هزینه‌بر است و با تنگناهای بودجه‌ای کشور مقرر شده ضمن استفاده از ظرفیت بودجه ۱۴۰۰ و اخذ مجوز ماده ۲۳، برای ارتقاء جاده‌های شهرستان بشرویه استفاده شود.

وی تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، از ظرفیت ماده ۵۶ قانون نیز برای این پروژه استفاده می‌شود.

 لزوم توجه ویژه به کار کارشناسی و همه‌جانبه

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به لزوم توجه ویژه به کار کارشناسی و همه‌جانبه نگر در اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و عنوان داشت: اگر کارهای صورت گرفته بر مبنای کار کارشناسی نباشد، در عمل به ضرر مردم منطقه تمام می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: لذا باید احداث راه‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه نیز از همه زوایا مورد بررسی قرار بگیرد تا با توجه به محدودیت‌های منابع بهترین تصمیم در این زمینه اتخاذ شود.

پیگیری ویژه مسائل بشرویه هر ۳ ماه یکبار

وی از برگزاری جلسات کارگروه ویژه مسائل شهرستان بشرویه گفت و خاطرنشان کرد: امروز اولین جلسه این کمیته برگزار شده و برای به نتیجه رسیدن مسائل منطقه از جمله احداث جاده بشرویه-طبس هر سه ماه یک‌بار این جلسه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول