اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رتبه دوم مساجد خراسان‌جنوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مساجد خراسان‌جنوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ویروس کرونا بسیار خوش درخشیدند و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده‌اند و در سال جاری نیز مردم فهیم و با فرهنگ استان این برگ زرین را به ارمغان خواهند آورد.

رتبه دوم مساجد خراسان‌جنوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و نزول قرآن اظهار داشت: نهادهای فرهنگی و مذهبی از رهگذر هم‌اندیشی و هم‌افزایی برای بهره‌برداری اقشار جامعه از معنویات و فضوعات ماه صیام برنامه‌ریزی‌های متنوع و مدون  ارائه می‌دهند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی آن در خراسان‌جنوبی سازمان‌های فرهنگی وظایف سنگین‌تر و برنامه‌ریزی سخت‌تری را برای بهره‌مندی مومنین از این ماه دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ماه صیام امسال در راستای ایجاد نشاط و امید، تقویت خودباوری در بین اقشار با موضوع عملیات فصل بندگی و مهرواره محله همدلی برگزار می‌شود.

رضایی یادآور شد: طرح عملیات فصل بندگی و مهرواره در ۱۰۴ موضوع و ۱۴ کمیته با عناوین اقتصادی، حفاظت اجتماعی، تربیتی، مباحث خانواده، مذهبی، اخلاقی، زیرساختی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی، رسانه و هویت بخشی، حقوقی، فساد و انحراف عملکردی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۷۳ برنامه شاخص فرهنگی، مذهبی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در ماه مبارک رمضان حاظرنشان کرد: در کار گروه آموزشی صفحه ویژه تبلیغ و پشتیبانی محتوایی در سایت مبشران بارگزاری و در کار گروه کودک و نوجوانان نیز پویش میهمان امام حسن مجتبی(ع) هستم، جشن اولین مهمانی، تفسیر قرآن و «برایم از کلام وحی بگو» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از شاخص‌ترین کارگروه مساجد، برگزاری جشنواره مهرواره محله همدلان است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی و سازمانی در راستای اجرای طرح سردار سلیمانی، طلیعه ظهور، لوح آسمانی، محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان  گام‌های بلند و ستودنی بر می‌دارد.

رضایی با تاکید بر لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارشناسی شده عنوان داشت: در راستای فضاسازی محیطی و ترویج علوم قرآنی، کلام نبوی و علمی برنامه‌های مشارکتی با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌های و شورا‌های اسلامی در سطح شهرها، مناطق روستایی و عشایری پبام‌های قرآنی و روایی نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: مساجد خراسان‌جنوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ویروس کرونا بسیار خوش درخشیدند و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده‌اند و در سال جاری نیز مردم فهیم و با فرهنگ استان این برگ زرین را به ارمغان خواهند آورد.  

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول