اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان+عکس

متولیان امامزاده روح‌الله الحسنی همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد‌تومان بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع کرونا و‌اعمال محدودیت‌ها در برپایی برنامه‌های مذهبی و توزیع غذای گرم، امامزاده‌های استان تهران برای کمک‌های مؤمنانه اقداماتی را طراحی و اجرایی کردند.

امامزاده روح الله الحسنی (ع) در میدان امام خمینی (ره) امسال به منظور کمک به نیازمندان در ماه میهمانی خدا یک هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان از محل موقوفات اوقاف ناحیه سه تهران آماده کرده است که این بسته‌های معیشتی تا نیمه ماه رمضان بین خانواده‌های کم‌درآمد و نیازمند توزیع خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در مرحله نخست یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که طی دو روز آینده بین نیازمندان با اولویت خانواده‌های محروم منطقه ۱۲ توزیع می‌شود تا سفره‌های افطاری و سحری روزه‌داران را رنگین کنیم. همچنین ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر نیز تا نیمه ماه مبارک توزیع خواهد شد. بسته‌های معیشتی ماه رمضان شامل برنج، روغن، حبوب، رب، ماکارونی، چای، خرما، پنیر، حلوا و عسل است.

امامزاده روح الله الحسنی (ع) در محله بازار با وجود اینکه با تذکر مدیریت بحران منطقه تعطیل شده است، اما برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده است که از طریق فضای مجازی پخش می‌شود؛ به طوری که جزخوانی قرآن بعد از نماز ظهر و‌عصر، مناجات‌خوانی قبل از اذان مغرب و همچنین سخنرانی‌های مذهبی با محوریت اخلاق و تفسیر آیات الهی هر روز ماه رمضان بدون حضور زائر برگزار و از فضای مجازی پخش می‌شود. 

مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و پاسخگویی به شبهات از طریق تماس با این آستان از دیگر برنامه‌های امامزاده روح الله الحسنی (ع) در ایام ماه رمضان است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول