اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دبیر کل جمعیت ایثارگران: گره زدن انتخابات با مذاکره خیانت نابخشودنی است

دبیر کل جمعیت ایثارگران خطاب به رئیس جمهور گفت: قدری از ولنجک و کاخ سعد آباد به میان مردم بیایید و بدانید گره زدن انتخابات با مذاکره خیانت نابخشودنی است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران: گره زدن انتخابات با مذاکره خیانت نابخشودنی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جواد عامری در نشست هفتگی شورای مرکزی و کمیته های این جمعیت خطاب به رئیس جمهور گفت: قدری از ولنجک و کاخ سعد آباد به میان مردم بیایید. بدانید گره زدن انتخابات با مذاکره خیانت نابخشودنی است.

عامری ادامه داد: آقای روحانی مگر شما در عداوت و دشمنی خانم هاله اسفندیاری با ملت ایران شک دارید؟ ایا اگر اقای ظریف به ایشان بگوید اگر مذاکرات شکست بخورد، ما به انزوا می رویم! چه معنایی دارد؟ این مسئله بارها تکرار شده و به این مورد هم ختم نشد. لطفا فیلم صحبت درگوشی اقای ظریف و اقای البرادعی را یکبار دیگر ببینید و این عبارت را ترجمه کنید «اگر مذاکرات شکست بخورد رقیب پیروز می شود». اگر صلاح بدانید توئیت جدید اقای ظریف را مطالعه کنید. انقدر شفاف است که حتی BBC هم گفته نگرانی اقای ظریف مذاکرات نیست، بلکه باخت در انتخابات است. پس چرا به شعور مردم توهین می کنید و کاری که خود شروع کرده و ادامه می دهید را به دلسوزان مردم نسبت می دهید؟

وی اظهار داشت: آقای روحانی چرا اصرار دارید راستی ازمایی بصورت علمی و دقیق دنبال نشود؟ مگر فکر می کنید مردم فراموش کرده اند که دفعه قبل هم امضای کری را تضمین می دانستید و قول دادید همه تحریم ها حتما رفع می شود و هیچ کدام نشد؟! مگر قرار نشد دیگرمثل برجام، عجله نکنید و با احتیاط مراحل را طی کنید؟! ولی شما بازهم می خواهید بدون هیچ سند محکم و فقط به سخن شفاهی دشمنان ملت اعتماد کنید و وضع معیشت مردم را خراب تر ازقبل کنید. ای کاش درصدی از اعتماد به دشمنان قسم خورده مردم ایران را به دوستان ملت داشتید و بجای توهین، حداقل سخن انان را می شنیدید.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خطاب به آقای روحانی گفت: صد روزهایتان را دیدیم هم اولش را و هم اخرش. افتضاح پشت افتضاح. قدری از ولنجک و کاخ سعدآباد به میان مردم بیایید، بجای برگزاری رفراندوم، در مورد عملکرد خود، کمی از مردم در صف مرغ و گوشت و ... سوال کنید. ببیند ایا مردم هم مثل شما به صد روز هایتان می بالند؟!

عامری افزود: متاسفانه باید بگوییم، در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی شاهد یکی از ضعیف ترین دولت های پس از انقلاب هستیم که بجای بهره گیری از توانمندی های داخلی و حتی همسایگان، چشم به غرب و آمریکا دوخته و هیچ طرح و برنامه ای، برای رفع مشکلات اساسی و معیشتی مردم ندارد.

وی اظهار داشت: اگر اهل مذاکره دقیق، قاطع و قوی بودید که برجام با مکانیسم ماشه را تصویب نمی کردید که بعد خودتان تا کشور می خواهد گام بلند و قاطعی، در هر عرصه ای بردارد، بترسید و بگویید پرونده به شورای امنیت می رود! واقعا اگر خوب مذاکره با آمریکا نتیجه بخش و خوب بود، از آن خسارت محض تعبیر نمی شد.

عامری تاکید کرد: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس، عزتمندانه و بارها زیر بارتصمیمات ظالمانه شورای امنیت نرفت و در مقایسه با 200 سال اخیر اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور از دست برود. اگرملت و جوانان انقلابی می خواستند مرعوبانه عمل کنند، امروز تمامیت ارضی کشور حفظ نشده بود. ما ایستاده ایم و باز هم خواهیم ایستاد.

این استاد دانشگاه گفت: اگر به مذاکره مسلط بودید، اینهمه امتیاز نمی دادید و شرایطی را که نظام برای شما تعیین کرده بود، در برجام محقق می کردید. که بعدا نگویید تلاش کردیم اما نشد! اگر مغرورانه خود را بهترین در مذاکره نمی دانستید و با متخصصین و دانشگاهیان مشورت می کردید، یکطرفه اینهمه دستاوردهای ملت و رهبری و شهدا را دو دستی تقدیم دشمن نمی کردید.

وی افزود: براستی می دانید که چرا حتی مدافعان تان هم برای پیروزی در انتخابات از چه شعاری استفاده می کنند؟ انقدر اقتصاد را خراب کرده اید که نامزدهای انتخابات تمام گروه ها و سلایق با شعار نجات کشور از لبه پرتگاه، قدم به صحنه گذاشته اند!

عامری یادآور شد: شما حتی در داخل قادر به مذاکره با وزرایتان نیستید. چرا معاونین و وزرای شما باید بگویند اختیاری ندارند و شما را نمی توانند بخاطر خدمت و کار مردم، حتی در ده دقیقه بصورت خصوصی ملاقلات و با شما گفت و گو کنند؟!  شما اگر اهل مذاکره بودید مشکلات را به طریق اولی در جلسات خصوصی و با مذاکره حل می کردید. کسی که نمی تواند با دوستان مذاکره کند چگونه ادعا دارد که از دشمنان می تواند امتیاز بگیرد؟ البته این همه خود نشان دهنده ان است که بالیدن شما به فن مذاکرده بعنوان بزرگترین هنرتان، لافی بیش نیست.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: یکی از دلایل ضعف شما در مذاکره، عدم وقت گذاری مناست است. طوری که حتی وزرای شما هم نمی توانند شما را به موقع ملاقات کنند!!! چرا شما از نظر ساعت کاری، کم کارترین رئیس جمهور کشور هستید؟ چرا میان مردم نیستید. چرا از روسای قوای دیگر، آیت الله رئیسی و دکتر قالیباف، کارآمدی، مردم گرایی و به میان مردم رفتن را یاد نمی گیرید؟! والله، تالله و بالله از پشت رنگ های تیره ماشین دودی شاسی بلند، نمی توان مشکلات مردم را عینی و ملموس، لمس کرد.

وی گفت: آقای روحانی چه می دانید کارگری که ماه ها حقوق نگرفته چه می کشد؟ حتی کارگر و بازنشسته ای که حقوق گرفته، ولی با عملکرد شما و دوستانتان، آنقدر تورم و گرانی را بالا برده اید که پول ملی در دست او پوک شده و راه به جایی نمی برد و با سیلی صورت خود را نزد زن و بچه، سرخ نگه می دارد.

وی اضافه کرد: ناکارآمدی دولت شما از حد گذشته و حتی نتوانستید در ایام عید مشکل مرغ، روغن و برخی کالاهای اساسی مردم را حل کنید. بیکاری، تورم، تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران و شدیدترین کاهش ارزش پول ملی در دوره ریاست جمهوری شما تجربه شد، نمی خواهید حداقل در ماه های باقی مانده تغییری در روش تان بدهید و بجای توسل و دلخوشی به مذاکره بی حاصل و وقت گیر به ملت خود کمک کنید و با اتکا به جوانان و نخبگان کشور، به فکر خنثی سازی تحریم ها باشید؟!

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انقدر خرابی به بار امده که حتی اصلاح طلبان که در تمام ناکارآمدی ها، از روز اول حامی شما و بر اشتباهاتتان سرپوش می گذاشتند، این روزها جرات حمایت از شما را ندارند. ملت یادشان نرفته که اینان در وصف ریاست جمهوری شما چه سخنان و تجلیل هایی بر زبان جاری کردند! دوستان شما بخوبی می دانند که اگر همچنان سرنوشت خود را به شما گره بزنند، انتخابات ریاست جمهوری اتی را هم مثل انتخابات مجلس از دست می دهند. البته حافظه تاریخی مردم پاک شدنی نیست.

عامری تاکید کرد: ملت اجازه نمی دهد یکبار دیگر کلاه گشاد آمریکایی ها و صهیونیست ها بر سر شما فرو رود. باید همه تحریم ها را یکباره و دفعی و نه گام به گام و لاکپشت وار بردارند و اجازه نفس کشیدن به ملت ایران بدهند، باید پا را از روی گردن مردم بردارند. فریب راستی آزمایی سریع و هفت هشت ساعته را نباید خورد. نمی توان زیر ساخت های هسته ای کشور را که با خون همه شهدا و بخصوص شهدای هسته ای ایجاد شده را، یکبار دیگر به ثمن بخس و برای 8 ساعت بفروشید. راستی آزمایی نباید عجولانه باشید. حداقل نیازمند سه تا شش ماه ثبات در وعده دشمنان عهد شکن است.

وی به روحانی توصیه کرد: بخاطر انتخابات عجله نکنید، چون فرقی به حال شما و دوستانتان نخواهد کرد. ملت انتخابات را با عملکرد ۷ ساله شما قضاوت می کند. هنوز متوجه نشده اید که مردم از شما و دوستانتان رویگردان شده اند؟! قدری بخود آیید و در پیشگاه خداوند متعال از ملت عذرخواهی کنید.

عامری در پایان تاکید کرد: درود بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که با رهبری داهیانه وروشنگرانه شان، راه را روشن کرده و به ما بصیرت بخشیدند. اما حیف و صد حیف که عده ای قدردان نبوده، و بر خطاهای گذشته شان اصرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول