اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فهرست مقررات بیرونی مخل حوزه صنعت به هیات مقررات‌زدایی اعلام شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فهرست عناوین مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد جهت طرح در هیات مقررات‌زدایی ارسال شد.

فهرست مقررات بیرونی مخل حوزه صنعت به هیات مقررات‌زدایی اعلام شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «حمایت از صنعتگران در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این مورد سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با عنایت به نامگذاری سال­ جاری و در راستای تحقق شعار مانع ­زدایی از حوزه تولید و در خصوص لغو مجوزهای دست­ و پا گیر و تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای ضروری برای فعالان اقتصادی فهرست عناوین مجوزها، رویه­‌ها و مقررات بیرونی (برون‌ دستگاهی) که موجب وقفه و اخلال در صدور مجوزهای حوزه صنعت، معدن و تجارت شده­ اند جهت طرح در هیات مقررات ­زدایی ارسال شده است.

وی افزود: این فهرست با همفکری و نظرخواهی از فعالان تولیدی و اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی، خانه های صنعت، اتاق بازرگانی و دیگر انجمن ها تهیه شده است.

زرندی توضیح داد: 9 مورد در بخش صنعت، 5 موضوع در بخش معدن و 5 مورد در بخش صنوف در این لیست به همراه پیشنهاد اصلاح آن دیده شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: این فهرست، موضوعاتی بود که در اختیار هیات مقررات زدایی است و سایر موضوعات دیگر برای مانع زدایی در سطوح بالاتر دنبال می‌شوند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول