اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام آمادگی مهندسان بسیجی برای بازسازی نطنز/ ایران مهار شدنی نیست

مهندسان بسیجی در بیانیه‌ای، آمادگی خود را برای بازسازی نطنز اعلام کردند.

اعلام آمادگی مهندسان بسیجی برای بازسازی نطنز/ ایران مهار شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مهندسان بسیجی تهران بزرگ، پس از خرابکاری دو روز پیش دشمنان در مجتمع هسته‌ای نطنز، با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای بازسازی این مجتمع اعلام کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بار دیگر جنایت‌کاران و ظالمان جهانی دسیسه جدیدی را علیه ملت ایران عملیاتی کردند. سایت هسته‌ای نطنز که به نام دانشمند شهید احمدی روشن مزین بود با اقدامات خرابکاری دشمنان مردم ایران مواجه شد. این اقدام حاکی از سیری ناپذیری دشمنی مستکبران جهان علیه مردم مظلوم اما مقتدر ایران اسلامی است.

این اقدام از سوی نهادهای مختلف کشورمان پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد اما مهندسان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان پاسخ اصلی را به اقدام ددمنشانه خواهند داد. بسیجیانی که جان برکف آماده بازسازی تمام و کمال سایت هسته‌ای هستند اجازه نخواهند داد چرخ پیشرفت هسته‌ای کشور با چنین اقداماتی از توسعه باز ایستد.

ایران اسلامی به کوری چشم تمام دشمنانش با سرعت بیشتری رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد. فرزندان ملت بزرگ این سرزمین در کوتاه‌ترین زمان تمام خسارات را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌ها بازسازی خواهند کرد و در این مسیر هیچ عاملی نخواهد توانست مانع این کار بزرگ شود.

سازمان بسیج مهندسین نیز آمادگی خود را برای همراهی و بازسازی این سایت هسته‌ای اعلام می‌دارد. به فضل الهی علاوه بر این اقدام اعلام می‌داریم به هر نحو که سازمان انرژی اتمی مقدور می‌داند در ساخت مراکز جدید هسته‌ای آماده همکاری هستیم و ظرفیت بزرگ مهندسان و جوانان بسیجی درپایتخت و حتی سراسر کشور جهت پاسخ قاطع به اقدامات شیطانی دشمنان این مردم بزرگ آماده اقدام موثر است.

در خاتمه آنکه مردم صبور ایران از چنین اقدامات زبونی کم ندیده است. از ابتدای انقلاب بزرگ این مردم تا کنون دشمنان هرچه توانستد انجام دادند اما هیچ کدام نتوانست مسیر این مردم را تغییر دهد. این مسیر به لطف الهی به ظهور حضرت حجت ختم خواهد شد و هیچ مانعی نخواهد توانست سیل عظیم مردم ایران را سد کند و این جریان پر توان را در جهت خدایی شدن متوقف سازد. ایران اسلامی مقتدر بوده و خواهد بود. پاسخ قاطع را که همان تقویت مسیر پر توان علمی است با سرعت و قوت ادامه خواهیم داد.

ایران اسلامی مهار شدنی نیست و این همان آموزه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (حفظه ا...) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول